piatok 15. februára 2019

Stromček s kvetinou

Veľmi pekný návod na stromček, ktorý môžeme dekorovať podľa vlastnej fantázie.
Verím, že Vás bude inšpirovať k vlastnej tvorbe.

Príjemný deň praje
Ana



POTREBUJEME:

kartón
rolku od TP
tkaninu
krajky, stužky, čipky
špagát
rôzne dekorácie
tavnú pištoľ
lepidlo
pomôcky a nástroje

ZDROJ: Valeri R

Ako urobiť listy, použité v tomto návode je video tu:


Len neviem, aké lepidlo je vhodné u nás, možno modrý Duvilax by bol vhodný.

Urobila som stromček podľa tohto návodu. 
Použila som len návod na základ stromčeka. 
Dekorovala som inými kvetinkami a z oboch strán. 
Miesto rolky z TP som použila konzervu od Salka, 
a zaliala som stromček sadrou, 
ale kľudne som mohla použiť ešte menšiu, tú štíhlu,  
konzervu z paradajkového pretlaku, 
len vtedy som nemala taký pretlak. 
Chcela som stromček odfotiť, 
robila som ho čierny a nevyšli mi pekné fotky. 
Sestra je metalistka a majú všetko čierne. Proti vkusu ... :-)) 

Ďakujem za návštevu
♥♥♥

6 komentárov:

  1. Super kreativní blog ♥♥♥ Stromeček skvělej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, mám tu len nápady pozrbierané z celého sveta, ktoré ma oslovili alebo inšpirovali, a možno oslovia aj niekoho iného. Krásny víkend

      Odstrániť
  2. świetny pomysł! i można przygotować dekoracje na różne okazje :) pozdrawiam serdecznie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, možno ho použiť na rôzne príležitosti. Ďakujem, za komentár!♥

      Odstrániť
  3. Anka, na Tvojom blogu nájdem vždy skvelé inšpirácie. Prajem pekný začiatok týždňa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že Ťa inšpiruje to, čo sem pridám. Ďakujem!

      Odstrániť